Aanmelden

Om een bestelling te plaatsen bij Intra Intern Transportmiddelen B.V., moet u zich eerst aanmelden als klant. Dit doet u door te klikken op “inloggen”, bovenaan de pagina bij de zoekfunctie. Er verschijnt een scherm waarin u de benodigde bedrijfsgegevens, adresgegevens en accountgegevens invult. Wanneer het bezorgadres overeen komt met het factuuradres klikt u op “hier”, boven het bezorgadres, om de adresgegevens te kopiëren.

Pas wanneer u onze algemene voorwaarden hebt doorgenomen en u hiermee akkoord gaat door middel van het vinkje aan te klikken, bent u bij ons aangemeld. U kunt dan een eerste bestelling plaatsen. Tegelijkertijd ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw aanmelding. U kunt nu op de website inloggen met de zojuist ingevoerde gegevens.

Inloggen
Boven de zoekfunctie vindt u de button “inloggen”. Door hierop te klikken komt u in het inlogscherm. Hier hoeft u alleen maar het e-mailadres en het wachtwoord in te vullen dat u bij de aanmelding hebt opgegeven.  Vervolgens kunt u uw bestelling plaatsen.

Wachtwoord vergeten?
Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op de link “wachtwoord vergeten” op het inlogscherm. Als u vervolgens uw e-mailadres invult, sturen wij u een nieuw wachtwoord toe. Dit kunt u, indien gewenst, weer aanpassen als u opnieuw bent ingelogd.  U gaat dan naar “mijn account” en vervolgens naar “account bewerken” en wijzigt daar uw wachtwoord.

Verhuisd?
Wanneer uw gegevens veranderen, bijvoorbeeld omdat u verhuist of een nieuw telefoonnummer krijgt, kunt u dit aanpassen.  U logt in en gaat naar “mijn account” en vervolgens naar “account bewerken”. Hier kunt u de gewenste wijziging doorvoeren en opslaan.

Producten
In het bovenmenu van de website vindt u een overzicht van onze producten.
Wanneer u op één van de categorieën klikt, verschijnt de fotopagina met het betreffende assortiment. Indien van toepassing klapt een submenu uit, waaruit u een keuze kunt maken.

Zoek een product
Bovenaan vindt u de producthoofdgroepen. Als u op een hoofdgroep klikt, verschijnen de onderliggende subgroepen. Op de hoofdpagina verschijnt dan een overzicht met alle artikelen die we in deze groep hebben. Wanneer u klikt op de foto of op meer informatie, verschijnt er een pagina met een uitgebreide productomschrijving.

Winkelwagen
Nadat u op “voeg toe aan winkelwagen” hebt geklikt, verschijnt het winkelwagenoverzicht. Vergeet niet de gewenste aantallen te controleren.  Onderaan de pagina kunt u kiezen tussen “verder winkelen” of “naar de kassa”. Als u verder winkelt, kunt u nog andere producten toevoegen aan de winkelwagen. U kunt op ieder moment weer het winkelwagenoverzicht oproepen door op “winkelwagen”, rechts bovenaan de pagina, te klikken. Als u klaar bent, controleert u nogmaals alle producten en aantallen. Wanneer u alsnog besluit om iets te verwijderen of te wijzigen, dan geeft u dit aan in de velden achter het betreffende product.

Let op: alle wijzigingen moet u eerst nog bevestigen door op de groene pijltjes (aantal updaten), achter het aantal, te klikken.

Stappenplan bestelproces

1. Betaalmethode

Op het scherm verschijnen nu een vijftal opties:
a. Verzenden & betalen via iDEAL
b. Betaling vooraf & verzenden
c. Afhalen & betalen via iDEAL
d. Verzenden &  op rekening
e. Afhalen & op rekening

2. Adresgegevens
Het factuuradres en bezorgadres komt overeen met de gegevens van uw account. U kunt de bestelling ook elders laten bezorgen. Hiervoor brengt Intra Intern Transportmiddelen B.V. geen extra kosten in rekening.

3. Bestelling plaatsen
Wanneer u op de button “bestelling plaatsen” klikt, is de bestelling geplaatst en ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Leveringsinformatie
Zodra uw bestelling bij Intra Intern Transportmiddelen B.V. geplaatst is, ontvangt u een orderbevestiging op het e-mailadres waarmee u zich hebt aangemeld. Wanneer de betaling is ontvangen, wordt uw opdracht in behandeling genomen. Binnen twee werkdagen wordt er contact met u opgenomen over de uitlevering van uw order.

Houdt er rekening mee dat de koerier of transporteur op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uw goederen aflevert.

Niet tevreden?
Verkeerde zending
Indien u een verkeerd product ontvangt dat niet overeenkomt met uw bestelling, neemt u dan contact met ons op via het telefoonnummer: 0172 – 49 02 00. Het retourneren van de producten en de daarbij gemaakte verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Ander artikel
Indien het product niet voldoet aan uw verwachtingen, dan kunt u het artikel ongebruikt binnen vijf werkdagen aan ons retourneren. Neem contact op metinfo@intra.nl. Vergeet niet uw ordernummer en de reden van retour te vermelden. Wij zullen dan, in overleg, er voor zorg dragen dat de juiste producten bij u afgeleverd worden. De door u gemaakte verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Beschadiging
Wanneer u bij het controleren van de te ontvangen zending een beschadigd product aantreft, dient u deze te weigeren en door de vervoerder weer mee laten nemen. Als het beschadigde product bij ons is geretourneerd, zal (na constatering van de beschadiging) worden overgegaan tot creditering of opnieuw verzenden van de goederen. Het accepteren van een beschadigde zending is op eigen risico. Kiest u er voor om de zending op eigen risico te accepteren, laat dan een aantekening van beschadiging maken door de vervoerder op het vervoersbewijs. Neem hierna direct contact met ons op. Mocht het product beschadigd zijn, dan zal er in overleg naar een passende oplossing worden gezocht. Als u zonder opmerkingen voor ontvangst heeft getekend kunnen wij geen aansprakelijkheid meer aanvaarden voor beschadigingen welke later worden ontdekt.

Heeft u nog een andere vraag of komt u er toch niet uit, mail ons dan op: info@intra.nl of bel 0172 – 49 02 00.

U heeft een klacht
Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan vragen wij u dit zo snel mogelijk bij ons te melden. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld hierbij de artikelen het ordernummer en uw klantnummer.

Uw klacht melden.
Wij streven ernaar uw klacht binnen vijf werkdagen in behandeling te nemen.

U kunt een klacht op de volgende manieren bij ons kenbaar maken:

1. Stuur een e-mail met de klacht naar: info@intra.nl
2. Stuur een brief met uw klacht naar:
Intra Intern Transportmiddelen B.V.
T.a.v. Afdeling klachtafhandeling
Postbus 209
2400 AE Alphen aan den Rijn

3. Neem telefonisch contact met ons op:  0172 – 49 02 00